Klacht TACV: Vertraging vlucht op 19-12-2013

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46758
Gebruiker
warren87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19-12-2013 had ik mijn vlucht vanuit Amsterdam naar Kaapverdië Sao Vicente via TACV op 9:15 (vertrek) staan. We vertrokken echter NA vier uur vertraging zonder enige informatie vanuit TACV. Eerste twee uur van de vertraging moesten alle passagiers op Schiphol wachten, zonder enige informatie. De verschrikkelijkste fase was dat we het vliegtuig in mochten, maar vervolgens langer dan twee uur daarin moesten wachten zonder enige informatie en service (eten en drinken). Dit resulteerde allemaal in hoofdpijn, stress en honger. Aangekomen op mijn bestemming, bleek dat de koffer van me vriendin er niet was. Dit was overigens van te voren doorgegeven (niet alle koffers zouden aankomen), maar er was geen gepast vergoeding die dit rechtvaardigde. Mijn vriendin had namelijk haar bagage na 4 á 5 dagen pas binnengekregen! Waar ze in het verleden 50 euro per dag voor kreeg, ontving ze een totaal bedrag van 50 euro over de gehele periode. Dit heeft voor veel stress en hoofdpijn gezorgd.

De oplossing

Ik verwacht dat dit allemaal keurig en rechtvaardig behandeld wordt en dat ik een compensatie hiervoor krijg, zoals aangeduid wordt door Vlucht Claim Service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TACV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    warren87
    Datum
    Kreeg de helft van de vergoeding waar ik recht op had.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
warren87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry