Klacht TACX Smart Trainers: ik kan mijn Trainer niet meer gebruiken omdat de licentie niet meer te activeren is op mijn pc,

R.M. Hazeu

mijn pc is gecrasht en nu wil ik de software die nodig is om te kunnen fietsen met de Tacx I flow installeren op mijn andere pc , maar dat blijkt niet meer mogelijk te zijn. de hele trainer incl. alle apparaten kun je nu bij het grof vuil zetten. aanschafprijs in 2015 800 euro.
volgens mij bestaat er nog zoiets als consumentenrecht dat een apparaat ( in dit geval een Tacx I flow) een aantal jaar normaal moet kunnen functioneren. kan wat mij betreft prima offline maar zelfs dat kan niet. hoe nu te handelen naar de importeur?

zorgen dat deze tacx in ieder geval offline nog gewoon werkt. pure kapitaal en materiaal vernietiging als dat niet kan

R.M. Hazeu
geen enkele reactie, wel graag nieuwe apparaten verkopen maar 0 oplossing. deze winter niet meer binnen fietsen, en nooit meer een Tacx, wat een verspilling van materiaal .

Ook een klacht indienen over TACX Smart Trainers?