Klacht TACX Smart Trainers: ik kan mijn Trainer niet meer gebruiken omdat de licentie niet meer te activeren is op mijn pc,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515933
Gebruiker
R.M. Hazeu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn pc is gecrasht en nu wil ik de software die nodig is om te kunnen fietsen met de Tacx I flow installeren op mijn andere pc , maar dat blijkt niet meer mogelijk te zijn. de hele trainer incl. alle apparaten kun je nu bij het grof vuil zetten. aanschafprijs in 2015 800 euro.
volgens mij bestaat er nog zoiets als consumentenrecht dat een apparaat ( in dit geval een Tacx I flow) een aantal jaar normaal moet kunnen functioneren. kan wat mij betreft prima offline maar zelfs dat kan niet. hoe nu te handelen naar de importeur?

De oplossing

zorgen dat deze tacx in ieder geval offline nog gewoon werkt. pure kapitaal en materiaal vernietiging als dat niet kan

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.M. Hazeu
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen enkele reactie, wel graag nieuwe apparaten verkopen maar 0 oplossing. deze winter niet meer binnen fietsen, en nooit meer een Tacx, wat een verspilling van materiaal .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TACX Smart Trainers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen