Klacht TACX Smart Trainers: Tacx TT3 software licentie kan niet worden overgezet.

jmp

Tacx TTS3 software voor de Fortius wordt niet meer ondersteund. Dat is op zich begrijpelijk, maar Tacx maakt het nu ook niet meer mogelijk om - zelfs met een valide en betaalde licentie - de software op een andere PC over te zetten. Daarmee is de indoor trainer onbruikbaar en waardeloos geworden. Dat kan niet waar zijn, een trainer die destijds 750 euro kostte en op zich prima werkt.

Tacx heeft een paar opties om de Fortius indoor trainer te kunnen blijven gebruiken:
1. een Unlock Key moeten blijven aanbieden aan iedereen die een valide licentiecode heeft.
2. software uitbrengen die de Unlock Key uitschakelt, software hoeft verder niet gesupport te worden.

jmp
    Hallo Tacx, graag een reactie?
    jmp
    Beste Tacx, het zou jullie sieren om:
    1. te reageren op alle klachten die over dit onderwerp bij klachtenkompas worden ingediend;
    2. de Fortius TTS software open-source te maken, zodat oudere maar goed werkende indoor trainer apparaten niet hoeven te worden weggegooid. Beter voor het milieu en beter voor jullie imago.

Ook een klacht indienen over TACX Smart Trainers?