Klacht Tadas Verzekeringen: Opzeggen ORV

Klachtnummer
# 55828
Gebruiker
Teo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 augustus heb ik mijn ORV opgezegd, schriftelijk. Na een maand bel ik op om te vragen wat de status is. Zeggen ze daar doodleuk dat ze de opzegbrief niet hebben ontvangen!! Ik met medewerker S.Branger afgesproken dat ik de brief nogmaals zou opsturen en deze dan verwerkt zou worden. Krijg ik na 5 maanden een brief dat ik te laat ben met opzeggen en dat het mijn schuld is dat de brief is niet aangekomen!!! Dat zijn weer typisch van die DSB streken. Alles uit de kast halen om maar niet te hoeven restitueren. Mijn krediet is ingelost en heb dus geen ene moer aan deze verzekering!

De oplossing

Alsnog de verzekering beëindigen en restitueren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tadas Verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tadas Verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen