Opgelost door Tado.com: Ondeugdelijk product Slimme AC thermostaat

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 584935
Gebruiker
TADO Slimme AC-thermo
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Slimme AC thermostaat niet te koppelen
Heb verschillende malen contact gehad met TADO medewerkers, wordt van het kastje n aar de muur gestuurd, en weet de eerste medewerker het niet meenam wordt een andere ingeschakeld en begint het hele gezeur weer op nieuw.
Zo van sluit uw Slimme AC thermostaat aan, installeer op Home, dan kunnen we hem uitlezen. Dat heb ik al 100X gedaan .Tevens heb ik ze laten weten dat hem via GOOGLE wil gebruike, wat ook volgens de informatie van hun zelf mogelijk is.
Dan mail je na al die tijd, jullie hebben mij een ondeugdelijk product verkocht , graag willig en of een andere of eventueel restitutie, waarop je dan weer een persoon krijg die weer van voren af aan begint, met sluit uw product....
Telefonisch Kontakt willen ze schijnbaar niet opnemen.

Gewenste oplossing

Een ander goed werkend product of compensatie
Geboden oplossing
Tado neemt het product terug, zaak is in behandeling
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    TADO Slimme AC-thermo
    Datum
    Niet opgelost, TADO reageert niet schijnbaar
  2. Auteur
    TADO Slimme AC-thermo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Tado.com
    Datum
    Beste ,

    Onze oprechte excuses voor de vertraging in het voordragen van een passende oplossing. Ons team heeft inmiddels direct contact met u gezocht en hopelijk komen wij tot een wenselijke uitkomst.

    Met vriendelijke groeten,

    Uw tado° team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen