Opgelost door Tado.com: Ondeugdelijk product Slimme AC thermostaat

content Opgelost
TADO Slimme AC-thermo

Slimme AC thermostaat niet te koppelen
Heb verschillende malen contact gehad met TADO medewerkers, wordt van het kastje n aar de muur gestuurd, en weet de eerste medewerker het niet meenam wordt een andere ingeschakeld en begint het hele gezeur weer op nieuw.
Zo van sluit uw Slimme AC thermostaat aan, installeer op Home, dan kunnen we hem uitlezen. Dat heb ik al 100X gedaan .Tevens heb ik ze laten weten dat hem via GOOGLE wil gebruike, wat ook volgens de informatie van hun zelf mogelijk is.
Dan mail je na al die tijd, jullie hebben mij een ondeugdelijk product verkocht , graag willig en of een andere of eventueel restitutie, waarop je dan weer een persoon krijg die weer van voren af aan begint, met sluit uw product....
Telefonisch Kontakt willen ze schijnbaar niet opnemen.

Een ander goed werkend product of compensatie
Tado neemt het product terug, zaak is in behandeling

TADO Slimme AC-thermo
    Niet opgelost, TADO reageert niet schijnbaar
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Tado.com
    Beste ,

Onze oprechte excuses voor de vertraging in het voordragen van een passende oplossing. Ons team heeft inmiddels direct contact met u gezocht en hopelijk komen wij tot een wenselijke uitkomst.

Met vriendelijke groeten,

Uw tado° team

Ook een klacht indienen over Tado.com?