Klacht Tado.com: Tado thermostaatsysteem werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652015
Gebruiker
Eijoen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zoals zoveel bezitters van een Tado systeem werkt ook bij ons het systeem niet.
Geen kontakt met alle zeven thermostaten of af en toe met 2 of drie.
De thermostaatknoppen vreten batterijen.
De “Bridge” heeft op tientallen plekken in ons huis gehangen, maar nergens werkt het systeem goed.

Heeel veel tijd ingestoken om de problemen op te lossen. Gebruiksaanwijzing, YouTube instructies, zogenaamde oplossingen van Tado site; ik heb er uren moeite ingestoken maar het is niet werkend te krijgen. Koop geen Tado spullen.
Op internet staan duizenden(!) negatieve reviews. Mijn systeem is inmiddels verwijdert en ligt op zolder te verstoffen.

Gewenste oplossing

Ik heb de moed om geholpen te worden opgegeven. ( zoals honderden bezitters van deze troep)
Geboden oplossing
De reactie van Tado is precies zoals verwacht. De problemen worden ontkent of genegeerd. Tado zal eens moeten meekijken op hun server of ik verbinding heb tussen mijn 7 knoppen en de bridge. Helemaal niet of maar 3 van de 7 stuks zijn online. Zolang ik het systeem heb ben ik al zoekende en aan het experimenteren. De thermostaten zijn wel degelijk batterij-verslinders. (NB. oplaadbare batterijen passen er niet in) Het verliezen of niet tot stand kunnen brengen van een verbinding is vaak voorkomend. Een oplossing is er niet voor bezitters met dezelfde problemen. Op Tweakers.net staan vele klachten. Op Trustpilot is tenminste 1 op de 4 ontevreden. Op Klacht.nl ook ontevreden bezitters. Op de Tado community heel veel dezelfde problemen. Tado reageert op mijn klacht alsof ik lieg. Laat ze maar bij me langskomen, dan zal ik laten zien dat ik niet lieg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Tado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    1. Duizenden negative reviews - niet waar
    2. op zolder te verstoffen - niet waar
    3. Ik heb de moed om geholpen te worden opgegeven - er is geen enkele keer contact gezocht met onze klantendienst
    4. zoals honderden bezitters - waar baseert u dit op?

    Ik stel voor dat u eerst contact met ons opneemt via de chat op onze website, voordat u een dergelijke review plaatst.

    U begrijpt toch wel dat wij als fabrikant ook het recht hebben om u te rapporteren?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen