Klacht TAF: Beste koop allen maar als je NOOIT iets hebt gehad.

Grogger

Heb in 2013 een stand correctie van beide benen gehad om in de toekomst problemen te voorkomen. Dit werd kwam aan het licht na een meniscus operatie. Nu zeggen hun omdat je de operatie hebt gehad is er een verhoogde kans op artrose in de knieen en enkel. Als ik niks had laten doen was ik wel verzekerd bij hun en als er in de toekomst iets zou gebeuren dan keren ze gewoon uit. Nu doe ik iets om het juist te voorkomen dat er in de toekomst iets voorvalt en word je er op afgerekend. Als jullie iets onderzoeken zoals dit moet er ook gekeken worden hoe streng ze zijn. Wat nog het ergste is dat ik een zittend beroep heb. Als ik vuilnisman was of in een fabriek stond kan ik me het voorstellen maar dit niet. Dus beste koop helemaal niet alleen maar als nooit iets hebt gebroken of nog nooit in een ziekenhuis hebt gelegen etc.

Graag herziening of dat jullie dit bedrijf als beste koop herzien. Wil ook best telefonische informatie toelichten.

TAF is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?