Klacht Takersz.com: Annuleren deelname

Joyce

Door dit bedrijf ben ik telefonisch benaderd voor deelname aan een groot aantal prijsvragen. Normaal zeg ik altijd nee en meld me bij het belmenietregister. Dit keer heb ik wel ja gezegd door de slinkse vragen die gesteld werden, maar daarna had ik meteen al spijt en wilde annuleren.
Ik kon er toen niets over vinden en twijfelde of ik de naam wel goed had gehoord. Ik besloot om te wachten op de bevestigingsbrief.
Na een hele lange tijd heb ik deze nu gehad. Ik was het eigenlijk alweer vergeten. De naam is zo gespeld zoals je niet verwacht, heel slim. Bellen kan alleen op maandag tot en met donderdag van 11:00 tot 16:00 uur en laat het nu net heel toevallig morgen vrijdag zijn. Er blijken nu ook nergens contactgegevens te staan op het internet. Dus ik kan nu ook niet per email annuleren. Opzeggen moet voor de 20e, waardoor ik dus alleen maandag heb om te bellen. Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Is het niet wettelijk bepaald dat je 14 dagen hebt om te annuleren??!!

Annuleren van de deelname.

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Takersz.com?