Klacht Takersz.com: Contact opnemen met Takerz om abonnement op te zeggen, lukt niet

Klachtnummer
# 162991
Gebruiker
Sarapastoor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een abonnement bij Takerz en ben door hen benaderd, omdat ik mijn geld niet betaald had van 3 maanden. Maar zij hadden mij geen schriftelijke bevestiging gestuurd per post zoals beloofd, en ik had ook sinds 3 maanden niets gewoonen, wat ook niet normaal was. Daarom zijn we in het telefoongesprek overeengekomen, dat ik slechts €49,85 zou betalen in plaats van €75 o.i.d. Vervolgens hebben zij naar mijn e-mail adres een betaallink gestuurd met het verkeerde bedrag, en die link blijkt bovendien niet eens te werken. De e-mail die ik terugstuurde om dat te vertellen en ook om mijn abonnement op te zeggen, kreeg ik als onbestelbaar teruggestuurd. Ik ken hun echte bedrag niet en ik moet opzeggen vóór de 20ste anders krijg ik weer een afschrijving.

Gewenste oplossing

ik wil van het abonnement af, en het afgesproken bedrag betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen