Klacht Takersz.com: Geld van rekening blijven halen, na telefonisch contact te hebben gehad.

Klachtnummer
# 166193
Gebruiker
ingetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was benaderd in Januari door takersz om mee te doen om prijzen te krijgen die je kon winnen. Ik dacht leuk, maar na 1 keer betaald te hebben,was ik toch besloten om ermee te stoppen, want het kost een hoop geld, en dan halen ze na ik het telefonisch heb opgezegd halen ze het geld dus van je rekening af!!!!. Maar ze halen er nog steeds geld af. Ik vind dit absurd gewoon. Ik hoop dat er spoedig wat aan gedaan wordt.

De oplossing

Aangezien er tot 3 keer toe geld is afgenomen, wens ik dat heel graag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen