Klacht Takersz.com: ik ben niet akkoord gegaan en toch een breif

Klachtnummer
# 148603
Gebruiker
okki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 januari en brief ontvangen maar heb gen akkoord gegevens voor deze prijsvragen.


ïk wil er van af.,maar hoe?

De oplossing

van deze aanmelding af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen