Klacht Takersz.com: In de maling genomen

Klachtnummer
# 148006
Gebruiker
Pieternelpuntnl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

L.s., Telefonisch door ze benaderd, met de belofte dat er informatie zou worden gestuurd per e-mail. Nooit informatie gekregen, wel 2 incasso's van €24,95 in 1 maand (december 2015). Ik dacht 1 maand op proef mee te doen, dus voor 1 incasso heb ik de opdracht aan mijn bank gegeven het bedrag terug te laten boeken. Ik wil dit opzeggen, maar kan geen post- of e-mail adres vinden. Mijn klacht is je betaalt veel voor niets kennelijk. Ik wil kunnen opzeggen en kan dit dus niet. Zal morgen per telefoon proberen.

De oplossing

Ik wil kunnen opzeggen en mijn geld terug, en toekomstige incasso's voorkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen