Klacht Takersz.com: Onduidelijke info, niet correcte behandeling

rob

Gebeld en info. Vervolgens nog éénmaal, en ermee ingestemd. Het geld van 73,90 was snel afgeschreven en enige tijd later volgde de brief met inlogcode. Maar het werkte maar ten dele. Gebeld, gebeld, gebeld. Elke keer zou het doorgegeven worden naar de Ict, maar steeds niet gedaan Vervolgens waren een aantal gegevens nog helemaal niet bekend bij Takersz. Vervolgens uitgesproken dat ik behoorlijk mijn twijfels bij alles had gekregen....'nou dat kan ik begrijpen mevrouw, maar u zal vroeger of later echt een prijs gaan winnen, vaak duurt het wel een maand of 3'..... Ik heb het toen telefonisch stopgezet voor een volgende maand en vroeg om bevestiging per mail; dat was niet mogelijk, het zou zo geregeld zijn...... Elke keer bij het gesprek kreeg ik een naam door met wie ik had gesproken die ik dan bij een volgend gesprek weer ' op kon vragen' . Al met al vind ik niet dat je op zo'n manier vertrouwen schept bij een klant.Er was ook geen website met mailadres beschikbaar.

Duidelijke communicatie. Schriftelijke bevestiging én contact per mail.

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Takersz.com?