Klacht Takersz.com: Oplichting van Takersz.com

Ilona06

Er werd zomaar geld afgeschreven van een rekening die wij hebben waar eigenlijk geen geld op staat (reserverekening waarop wij geld apart konden zetten). Deze afschrijvingen waren van Takersz.com. Direct geld weer gestorneerd en tegenrekeningnummer laten blokkeren. Paar maanden later werd er weer geld afgeschreven van Takersz, alleen was de tegenrekening nu een ander nummer. Weer gestorneerd en geprobeerd het bedrijf te bellen. Deze zijn onbereikbaar. Wij hebben ons nooit aangemeld voor dergelijke loterijen, zo ook niet van Takersz. Na een paar storneringen kregen wij een schrijven dat er een aantal maanden aan betalingen open staan. Op deze brief staat geen enkel communicatiemiddel (telefoonnummer, emailadres of vestigingsadres). Het begint allemaal erg vervelend te worden en zal ook aangifte gaan doen van oplichting bij de politie. Ook gaan wij het rekeningnummer opheffen waarvan het geld steeds wordt afgeschreven.

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Takersz.com?