Klacht Takersz.com: opzeggen takerz.com

Klachtnummer
# 161931
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Netjes in december per mail opgezegd. Januari/ februari en maart schrijven ze wel af maar sturen geen ' prijvragen' meer.nu al drie keer geld laten terugboeken .Het kost mij niets,alleen veel ergernis.

De oplossing

Gewoon de inning stopzeten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen