Klacht Takersz.com: schriftelijk stopzetten van deelname telefonish is het niet te bereiken en hebben ook geen adres en email.

shieta

Hallo ik heb nu in drie dagen een aantal vermeldingen gekregen van(de prijsvragen die takersz voor mij hebben geselecteerd maar als ik verder zoek naar de site van een aantal prijsvragen valt mij op dat je kan meedoen maar wel dat je gegevens ook naar andere bedrijven door gegeven worden voor eventuele nieuws brieven en of tel aanbiedingen ik weet niet hoe takerz daar mee om gaat maar ben daar op tegen dat mijn gegevens zomaar op straat worden gegooid , en de algemene voorwaarden mis ik en het kamervankoop handels nummer staat ook niet in de brief van 07-01-2016 die pas op 27-01-2016 ontvangen had. ik heb hier zeker geen vertrouwen in en zal ook direckt de incasso storneren.

perdireckt van contract af

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Takersz.com?