Klacht Takersz.com: Ze bijven geld afboeken via automatische incasso.

Klachtnummer
# 265184
Gebruiker
Drupes58
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb geen reactie gekregen van Takerz.com. Dit was al voorspeld. Ik heb een rechtsbijstand verzekering waar ik al contact mee heb gelegd voor dit probleem. Ze willen er graag in springen als Takerz.com niet reageert. Ze denken aan een schadeclaim indienen tergen Takerz.com voor geleden immorele schade. De hoogte van dit bedrag weten ze nog niet maar kon wel eens vele duizenden euro’s worden. Veel meer als ze mij af willen troggellen. Dus Takerz.com doe je zelf een plezier en stop met geld incasseren van mij en zet ook de incasso stop die er nu wordt gedaan via incasso bureau Alvanda incasso.

Gewenste oplossing


De ingediende incasso’s per direct stoppen en mijn gegevens ook direct uit het klantenbestand wissen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Takersz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Takersz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen