Klacht Talamex Marine Products: Misleiding door Lankhorst-Taselaar BV bij aankoop Tamalex-opblaasbare boot.

Owner.nl

Ik voel mij misleid door Lankhorst Taselaar BV mbt hun Tamelex opblaasbare rubberboten. Tijdens Boot Düsseldorf 2020 werd door hen een speciale beurskorting van 15% gegeven. Door deze beurskorting zou dit Tamalex-product nergens goedkoper zijn. Om gebruik te maken van die 15% korting diende je op de beurs een order te plaatsen. Thuisgekomen ontdekte ik dat diverse internet-bedrijven dezelfde van Lankhorst Taselaar BV afkomstige boten aanbieden tegen een korting van 25% of meer. Lankhorst Taselaar BV, de eigenaar van de Tamalex rubber opblaasboten weet dit, maar doet tijdens de beurs anders voorkomen. Hiermee wordt tijdens die beurs willens en wetens de consument misleid. Wanneer ik op de Tamalex-stand correct zou zijn geïnformeerd dan zou ik 280 minder hebben hoeven te betalen dan nu het geval is geweest.

Ik heb in januari j.l. Lankhorst-Taselaar BV per mail over mijn misleid voelen geïnformeerd en om opheldering gevraagd. Tot op dit moment heeft dit bedrijf nog niet gereageerd. Voor mij reden de consument over mijn ervaring te informeren opdat zij niet de prijsboodschap over Tamalex-boten door Lankhorst-Taselaar BV voor waar aannemen.

1. Mijn mailbericht beantwoorden.
2. Zorgdragen dat de consument de juiste prijsinformatie krijgt
3. Juiste communicatie, waarbij beursvoordeel minimaal gelijk dient te zijn aan internetprijzen.
4. Excuses aanbieden aan mij en aan haar regionale dealers

Wij vinden dat Talamex Marine Products hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Owner.nl
Geen. Zelfs geen enkel antwoord op de gestelde punten. Het is en blijft schandalig dat de groothandel van Talamex-producten zo omspringt met de consument. Deze groothandel (Lankhorst Taselaar bv) maakt met haar verdeel en heers politiek misbruik van haar (bijna) monopoliepositie. Wat vindt de ACM van dit gedrag?

Ook een klacht indienen over Talamex Marine Products?