Klacht Talis: HET PLAATSEN VAN METERS TECHEM

Klachtnummer
# 158370
Gebruiker
STRURAL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Talis,
Afgelopen week zijn er individuele meters (Heidenparksewe) geplaatst om zo het eigen gebruik vast te stellen en mensen niet onnodig '' meer '' te laten betalen als werkelijk verbruikt is....
Nu lees ik op deze site en vele andere sites dat het werkelijk regent van de
klachten over deze meter door opeens torenhoge rekeningen te krijgen na
het plaatsen van deze meters.......

De oplossing

Graag hierna onderzoek en verkoming van onverwachte torenhoge rekeningen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Talis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Talis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen