Klacht Talis: overlast vloer, bedreigd, afgeluisterd, herrie aan mn hoofd

Frits100

Ik woon nu drie mnd in deze woning., in deze vooral seniorenflat. Er moet een alleenstaande oude vrouw boven mij wonen, maar dat is gelogen Talis. De vloer wordt er steeds uitgehaald, en later er weer in gelegd.Ik heb ook al meerdere klachten en telefoons na de politie gedaan hierover. er wonen hier meerdere mensen boven mij.Er ligt geen ondervloer onder, omdat ik vermoed dat er drugs onder de vloer verstopt wordt.Eerst kwamen er junks over de vloer, toen ik begon te schreeuwen dat ik weet dat ze dealen, blijven de junks weg, maar om de week wordt de vloer er toch nog eruit gehaald. Ik ben op van de herrie en kabaal.ik ben chronisch ziek, talis weet dit. ik heb het zwaar te verduren, de hele dag heb ik herrie door hakken over mijn plafond doordat er geen ondervloer onderligt, en elke week gaat de vloer eruit, zit de keet vol jonge gasten, ze lopen langs mn raam op, sinds ik klachten heb ingediend, voel me bedreigd, en beluisterd. zetten tv uit als ik bel, als ik bezoek krijg is de tv van hun ook uit, verders staat de tv de hele dag aan bij hun, dat hoor ik, ze zitten de hele dag binnen.ik heb geluidsopnames op mijn teleffoon, heb ik door gestuurd naar talis, hun horen het niet , ik wel , ze willen het niet horen Doe iets aan die ondervloer en aan die lui

Talis brief schrijft, en iets aan die vloer laat doen, en die jonge gasten die er wonen, eruit halen

Talis is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Talis?