Klacht Talis: zie boven

Frits100

Enorme overlast van de bovenburen Dit duurt al drie jaar Er wordt boven mij drugs gesmokkeld, en dat weet ik Heel zeker Al vier jaar dat ik hier woon, worden zowat bijna iedere dag de vloerplanken deels eruit gehaald Dat begint met schroeven en later hoor je dat er planken met geweld op de grond worden geschoven. het lijkt wel een bouwval En Talis heeft zich meerdere malen versproken, want elke x komen ze met een andere leugen. Dit gebeurt allemaal boven mijn slaapkamer plafond. eerst deden ze dat overdag, maar doordat buren ook klaagden aan hun deur, begonnen / beginnen ze het s nachts te doen Deze flat zit raar in elkaar Merendeel van de bewoners hebben de slaapkamer aan de voorkant en keuken in de woonkamer Dit rijtje van 1 tot 6 hoog hebben slaapkamer achter. Mijn buren links en rechts hebben slaapkamer aan de voorkant, en dat weten de bovenburen daarom halen ze de vloer planken s nachts eruit dan hoor ik het alleen. De buurman doet dit niet alleen Zn broers wonen ook in deze flat, en er wordt ook in onderhuur gedaan Hij een man van in de 50 staat hier alleen ingeschreven maar zowel s nachts en overdag hoor ik steeds overal mensen Ik wordt ook gestalkt, als ik na wc ga staan ze boven mij verders hoor je niks Hij de man komt steeds met een andere ziekte aan met een andere smoes ik heb als ik thuis ben oordopjes in, als ik tv kijk als ik ga slapen. Ik betaal 740,00 huur maar heb geen ene huurgenot. Ik heb ook huurrechten Mijn klachten worden niet serieus genomen. Hij mag maar alles doen, hij krijgt geeneens n waarschuwing. Dus ik heb zo n gevoel dat Talis drugs geld aan neemt De raadslieden zeggen ook dat ze na 22;00 geen overlast mogen maken. Maar hun hebben overal lak aan De politie doet ook niks Er wordt niet onder de vloerplanken gekeken Hij heeft tapijt tegels liggen maar dat is voor de schijn , daaronder vloerplanken wat schuift over hetbeton Ze hebben geen ondervloer liggen Volgens Talis hoeft dit niet maar deze flats zijn heel gehorig Er wonen hier merendeel ouderen een voormalig senioren complex en daarom durft niemand te klagen Ze willen geen gesprek aan met de rijdende rechter Aub willen jullie mij helpen Ik ben een alleenstaande vrouw van 50, met chronische ziekte maar kan niet eens op mijn eigen slaapkamer liggen Mijn katten spugen vaak die horen dat ook, en ze schieten bij elk hard geluid weg

ik wil dat Talis deze lui op straat zet, en anders wil ik dat Talis mij een ander huis geeft, mijn verhuiskosten betaald en mijn woning gereed maakt en de vloer daar legt Deze kosten kunnen ze bij de dealers halen en ik wil dat de bovenburen mij ook geld betalen voor de stress en pijn ik door hun heb gekregen

Beste meneer/mevrouw Smienk,

Wat vervelend om te horen. Wilt u contact met ons opnemen voor verdere afhandeling? U kunt ons op werkdagen bereiken via welkom@talis.nl of via (024) 352 39 11.
    Frits100
    Beste Talis. Ik heb alweer 4 klachten geschreven in twee wkn tijd. Al 4 jaar lang klaag ik over de bovenburen De vorige bewoners, daarbij zeiden jullie , er woont een oude vrouw, en tenslottte hoor ik dat er een heel gezin woonde, en later werd dit bevestigd. Deze buren hadden eenn houte vloer, zonder ondervloer, en dat werd er toen ook al steeds uitgehaald, en er werd maar gelogen tegen mij, en geezgd dat ik moest ophouden met tegen het plafond tikken, omdat ik de herrie beu was, elke dag werd de vloer eruit gehaald, deels dan . ik heb op een papier getekend waar in de hoeken, en waar in de woonkamer, en achter de slaapkamer deur van hun, en dat allemaal op mijn plafond. Later toen de oude vrouw overleed, toen Moesten ze wel vertrekken. Toen werd er een maand gerenoveerd, en na drie mnd zeiden jullie dat er een nieuwe bewoner kwam, maar er is geen kijkdag geweest, niemand is komen kijken, de woning heeft één dag op entree gestaan, het was geen loting, en ineens hebben jullie iemand. Jullie hadden beloofd de vloer te controleren als deze gelegd was. Maar toen er na drie dgn nog steeds een herrie was, ben ik boven gaan kijken, en de spullen stonden al geplaatst, dus hoe konden jullie dan de vloer nakijken? De man boven heeft gezegd dat hij een spierziekte heeft, maar tegen mij heeft hij al drie ziekte s opgenoemd. Dus dit is de tweede leugen. De man heeft niet veel spullen, en vloet tapijt tegels, maar deze lagen eeerst strak naast elkaar. Toen op een vrijdag, ging de bel bij hem, en kwamen er vele mensen binnenlopen, en ook precies dezelfde als ervoor. Het leek wel of de vloer tapijt tegels eruit waren gehaald, want ik hoorde iedereen hard stampen en hakken lopen, precies dezelfde griet , ik ken haar loopje en haar hakken.En ze kwamen binnen lopen over mijn plafond, met zn allen, net of ze zeiden, Daar zijn we weer. Ik hoorde ook weer dat ze met de vloe bezig waren, wnat Weer hoorde ik planken, en ik hoorde de kleinzoon van de oude vrouw, wnat steeds als hij met de vloer hiervoor bezig was, als hij klaar was zei hij Hé hé. Nu sinds dat ze allemaal binnen liepen is er geen ene rust meer. nu zijn ze steeds boven mijn slaapkamer plafond bezig, en sinds ik weer geklaagd heb, gaan ze alleen s nachts bezig. En hij doet het niet alleen . steeds rond 22:00 gaat de bel bij hun en hoor ik mannen stemmen. en ik wordt steeds uit mijn slaapkamer gejaagd, of ik lig een tijd in bed, en ineens laten ze iets hards vallen, waardoor ik wakker schrik. heb opnames
    Beste meneer/mevrouw Smienk,

Wij begrijpen dat het heel vervelend is en willen u graag te woord staan. Daarom willen we u vragen contact met ons op te nemen via onze eigen kanalen. Dit kan op werkdagen door te mailen naar welkom@talis.nl of te bellen naar 024 352 39 11. Wij sluiten deze dialoog via dit platform. We horen graag van u.

Frits100
Talis groeit, en bouwen nieuwe huizen, en twee x per jaar komen ze op t pleintje staan Keihard muziek aan, en de medewerksters van Talis playbacken dan op de muziek Gvd Zo lollig vind ik ze niet en dat betalen wij! Ze sturen de Bodygards naar je toe, dat geeft wel aan dat Talis bang wordt. Ik zal heus niet de enigste zijn. Maar ik ga door met vechten, ik maak geen overlast, maar zit er wel in. ik kon toen kiezen uit twee huizen, had ik nu maar voor portaal gekozen ! Bar Boos is dit. Ze laten de dealers gewoon hun gang gaan. Er moet toch iemand zijn, die mij gelijk geeft Ik betaal 750,00 aan huur, en kan mijn eigen slaapkamer niet op, netllix kan ik niet volgen door de herrie, in de woonkamer hoor ik het, door het hele huis Flikkers zijn het Hup en daar gaat de bel weer bij hun, en maar stampen op mijn plafond. Ik hoop dat er een advokaat dit leest en helpt Vies zootje

Ook een klacht indienen over Talis?