Klacht tally-weijl.nl: een kapot shirt is je eigen probleem.

Klachtnummer
# 45217
Gebruiker
Marijke ter pelle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht een leuk shirtje in de uitverkoop bij tally weijl, dacht ik.
Ik heb het shirtje nog geen 2 uur aan gehad en kwam er achter dat de omgeslagen rand aan de achterkant een los draadje had, nog geen 10 minuten later liet het los. Ik heb dus een slecht afgewerkt shirt wat er niet meer uit ziet. De volgende dag ben ik meteen langs gegaan maar kreeg ik te horen dat ik het zelf maar moest maken en dat ook op de bon staat dat afgeprijsde artikelen niet terug mogen. Hardstikke leuk dat ze dat op de bon zetten maar dit shirt is gewoon kapot. Tally weijl vind dat het mijn probleem is en niet dat van hun. Ik werd slecht behandeld en vindt dit echt belachelijk.

De oplossing

Een nieuw shirt dat niet kapot is en excuses voor de slechte manier van klanten te woord staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat tally-weijl.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over tally-weijl.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen