Klacht Talpa BV: Beperking terug- en voorruit spoelen

M. uit Waalwijk

Opgelegde beperkingen terug- en voorruit spoelen.

Refererend aan onderstaand schrijven van Online.nl wil ik graag richting TALPA reageren. Ik vind het echt een kwalijke zaak dat terug- en vooruit spoelen bij TV Gemist, Begin Gemist en Opnemen niet meer mogelijk is. Zeker in dit digitale tijdperk waarin tijd voor iedereen toch al zo kostbaar is. En mensen verplicht moeten wachten om zaken terug te kunnen kijken. Terwijl deze mogelijkheid er eigenlijk wel gewoon is! Zelfs al heb je iets al gezien is dit nog steeds niet mogelijk. Ik vind dit slecht, echt slecht!

M. IJpelaar

Op 23 apr. 2019 om 17:20 heeft Online.nl het volgende geschreven:

Terug- en vooruitspoelen

Geachte mevrouw Ijpelaar,

Bij Online.nl luisteren wij bij het samenstellen van het pakket ook altijd naar uw wensen, maar op sommige dingen hebben wij geen invloed. Vanuit TALPA zijn voor iedereen beperkingen opgelegd voor het doorspoelen bij TV Gemist, Begin Gemist en Opnemen. Dit betekent helaas dat het vanaf vandaag niet meer mogelijk is om terug en vooruit te spoelen bij SBS6, Net5, Veronia/DisneyXD en SBS9. Eerder heeft RTL dezelfde beslissing gemaakt, dus ook bij de zenders van RTL is dit niet meer mogelijk.

Met vriendelijk groet,

Serviceteam Online.nl

Zorgen dat deze mogelijkheid er wel weer komt.

Wij vinden dat Talpa BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Talpa BV?