Klacht Talpa BV: Onder valse voorwendselen uitgenodigd voor het programma weetikveel

Haagsestudent56

Woensdag 12-12-18 om 17:15 werd ik verwacht in Hilversum voor het programma weetikveel. Ik had er veel zin in en had mijn hele middag en avond hiervoor vrij gehouden. Ik moest helemaal uit Den Haag komen, maar voor een gezellige avond met mijn vriendinnen bij een tv programma had ik het er meer dan voor over. Helaas toen ik aankwam (ruim optijd) had ik naast het slecht aangegeven waar je moest parkeren, een heel vervelende situatie meegemaakt. Na de lange wachtrij was ik eindelijk binnen. Ik werd van rij naar rij gestuurd en toen ik eindelijk aan de beurt was, waren er geen plekken meer vrij. Er waren nog twee stoelen en we waren met zn drieen. De enige plekken die nog beschikbaar waren, waren plekken achter de monitor en dat zou betekenen dat wij niet aan het spel deel konden nemen en dus puur opvulling van het publiek waren. Er werd geen enkel excuus gemaakt bij de balie en we werden zonder pardon uit de rij gezet. Daar stonden we weer buiten, helemaal vanuit Den Haag. We hebben kosten gemaakt voor de benzine en zelfs nog parkeerkosten. En waarvoor? Voor helemaal niks en niet eens een excuses. Schandalig vind ik het.

Ik wil een financiele compensatie en een excuses.

Wij vinden dat Talpa BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Talpa BV?