Klacht Tamaris: Geen eigen gemaakte kosten terug!

Klachtnummer
# 377163
Gebruiker
Racefiets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen week de pumps retour gedaan naar Tamaris. Het label pakte niet voor retour, bij Albert Heijn geprobeerd, plus, niets. Ik heb toen besloten om 13 euro te betalen voor retourkosten, normaal betaalt Tamaris die. Ik heb zelfs netjes de bon erbij gedaan als teken voor een bevestiging. Ik krijg nu een bericht dat ik dat bedrag niet terug krijg. Ik vind dat niet netjes. Pas op met retour sturen bij Tamaris!

De oplossing

Graag mijn geld retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tamaris hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tamaris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen