Klacht Tamaris: Geretourneerd product maar geen geld terug!

BG94

Ruim 4 weken geleden heb ik schoenen van Tamaris teruggestuurd omdat na 3 à 4 keer dragen de zool al los liet aan de achterkant.
De schoenen waren met 2 dagen aangekomen op het distributiecentrum in Hengelo (dat kon ik zien via de Track&Trace) en Tamaris zelf zou ze dan doorsturen naar Duitsland.
Na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de schoenen niet in Duitsland waren aangekomen of nog niet ingescand waren en dat ik binnen 2 dagen een mail zou ontvangen met meer duidelijkheid, de medewerker zei dat het niet mijn verantwoording meer was aangezien mijn pakket gewoon in Hengelo was aangekomen en het dan hun verantwoordelijkheid wordt.
Een week later nog steeds geen mail ontvangen, weer gebeld en wordt mij geadviseerd om nog langer te wachten op een reactie.
Het is nu bijna 5 weken terug dat mijn schoenen daar zijn aangekomen en ik heb nog steeds niet mijn aankoopbedrag terug!
Zeer slechte service en dit is de laaste keer dat ik iets bij Tamatis zal bestellen.

Mijn aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Tamaris hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tamaris?