Klacht Tandartsenpraktijk Drechtsteden: abrupt beeindigde behandeling

numberone

Abrupt beeindigde behandeling bovengebit plaatprothese. De behandelaar tandarts G.S. is "spoorloos". Praktijk overgenomen ten tijde van behandeling. De aan mij geleverd DUMMY bovengebit plaatprothese zit los, heeft een slechte pijnlijke pasvorm en vertoont kleurverschil in tanden. Krijg nu een nota van de "vorige" eigenaar van de praktijk via een incasso bureau om deze nota alsnog te voldoen. De "vorige" eigenaar S.A.A. was tandtechnieker bij deze praktijk. Ook claimt S.A.A. dat hij de behandeling(en) heeft gedaan genoemd in de nota en in de praktijk te Zwijndrecht. Dit is ONJUIST, mijn behandelaar was tandarts G.S. ! S.A.A. weigert enige vorm van bemiddeling en houd voet bij stuk, ondanks dat de behandeling nooit afgerond is geworden door tandarts G.S.. De praktijk en tandarts zijn beide NIET aangesloten bij de ANT of NMT, dus geen mogelijkheid tot het indienen van een klacht. Beroep mij op opschortingsrecht, maar ook hier wordt niet op gereageerd door S.A.A..

Bestaande nota uit het systeem van Fa- Med c/q Credios te halen. Aangezien enige vorm van bemiddeling niet mogelijk is deze nota en abrupt beeindigde behandeling als zijnde afgehandeld te beschouwen.

Wij vinden dat Tandartsenpraktijk Drechtsteden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tandartsenpraktijk Drechtsteden?