Klacht Tandartsenpraktijk Rotterdam: Rekening van een ongewenste behandeling tegen mijn verzoek in

I. Kandemir

Rekening ontvangen van een ongewenste behandeling. We hadden herhaaldelijk de heer A. Kaya gevraagd geen behandeling te ondernemen wat niet door het ziekenfonds vergoed zou worden. Het is ons ook niet meegedeeld dat het een noodzakelijke behandeling zou zijn.
Ik heb hen zeven keer gebeld en gesproken dat dit niet had gemogen. Ze beloven dat het opgelost zou worden. Tot heden niets anders dan aanmaningen en deurwaarders dreigementen ontvangen. Telefoniste deed in een latere stadium een voorstel om het in termijnen te betalen. Waarop ik mijn bezwaar heb aangegeven dat het gaat om een ontrechte bedrag gaat wat niet geoorloofd was.
Dit gebeurde eind december 2016. We hadden voorgesteld mocht het een noodzakelijke behandeling zijn dat we dan gebruik wilden maken van de vergoeding in 2017. Ik vind dit bizar. eerder werden wij ook met dergelijke verrast.

Dat bedrag met de hele aanmaning en deurwaarderskosten terug trekken of kwijtschelden

Tandartsenpraktijk Rotterdam
    Het is jammer dat mevrouw Kandemir nog steeds niet begrepen heeft dat ik jarenlang hoog kwaliteit werk geleverd heb. Zij is bij ons bekend als knarsende patient. Zij knarst bijna alle vullingen kapot binnen 6 maanden. Voor de behandeling op 30.12.2016 heb ik haar uitgelegd dat ik de vullingen niet kon splitsen om op haar verzekeringslimiet te blijven. Om haar wensen waar te maken moest ik paar gaatjes boren maar niet vullen. Ik heb voor tijdens en na de behandeling foto's gemaakt en aan de patiënt laten zien. En op dezelfde moment heb ik de behandelingen in mijn software programma ingevoerd en totaal bedrag aan de patiënt verteld. Zij was op de hoogte gehouden voor de komende kosten. Desnoods kan ik de foto's naar u (bemiddelaar) sturen. Dan begrijpt u waarom ik de behandeling niet kon splitsen. Zo te zien wil zij niet begrijpen waarom en hoe ik de behandelingen op zo'n manier uitgevoerd heb. Als zij het oorspronkelijke bedrag (118.46 Euro) betaalt, kan ik de aanmaning en deurwaarderkosten laten vervallen.

Ook een klacht indienen over Tandartsenpraktijk Rotterdam?