Klacht Tandartsenpraktijk Vathorst: Geldbelust en onpersoonlijk

Rody

Eind vorig jaar hier geweest naar aanleiding van mijn zoektocht naar goede tandarts. Ik heb een problematisch gebit en had angst. Vandaar dat ik uitgebreid onderzoek deed. Deze praktijk reageerde het vriendelijkst.
Echter bleek dit schone schijn. Eenmaal in de stoel van de arts was er NIKS bekend over mijn situatie en interesseerde het hem ook niet. Het ging op geld!
Ik vroeg om een prijsopgave voor gehele behandeling, een mooie brede glimlach, inclusief eventueel kronen.
Ik kreeg een offerte voor alleen het hoognodige, niet voor het opvullen van ontbrekende tanden (Hier vroeg ik specifiek om!). Beduusd ben ik weggegaan erna.
Helaas kwam ik door ziekte vlak na mijn bezoek enkele maanden in opname terecht. Hierover is de tandarts ingelicht! Helaas was ook hier geen enkel medeleven aanwezig.
De procedure van geldinnen is onverminderd doorgegaan en inmiddels stond hier onlangs een deurwaarder voor de deur met een flinke hogere rekening (drie keer het bedrag wat het was).

Dat ik de originele factuur kan betalen zonder extra kosten.

Wij vinden dat Tandartsenpraktijk Vathorst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rody
    Bedrijf neemt nergens moeite toe, alleen geld innen. Dat blijkt maar weer.