Klacht Tanden-bleken.nl: White Light pakket

Klachtnummer
# 105084
Gebruiker
Melaniekdj
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb anderhalve week geleden een White Light pakket besteld eerst kreeg ik een pakket binnen waarvan de gel tubes al waren gebruikt en vies waren toen kreeg ik twee dagen later een nieuw pakket binnen waarbij ook iets mis was. Ik heb het White Light lampje drie keer gebruikt en nu gaat hij niet meer uit. Als ik de batterij eruit haal gaat het lampje niet meer aan, of ik moet een half uur minimaal op het knopje blijven drukken. Nu heb ik mail en telefonisch contact gehad met het bedrijf, en kreeg ik als antwoord: "Het product functioneert zoals het moet werken", "U moet simpelweg de batterij eruit halen en erin doen als u het product weer gebruikt" dit antwoord bewijst dat het niet van kwaliteit is die mij werd toegezegd bij aanschaf van dit product . Als oplossing moet ik mijn lampje opsturen en zal het gemaakt worden. Net als bij de tubes vind ik dit zeer onhygiënisch aangezien ik dat lampje in mijn mond doet.

Gewenste oplossing

Aangezien dit al mijn tweede pakket is vind ik dit wel vervelend worden. Ik bestel iets op een site waar 100% klanttevredenheid word gegarandeerd en producten van absolute topkwaliteit, ik ben niet tevreden en het heb geen product van topkwaliteit ontvangen zowel de eerste als de tweede keer niet. Ik wil het allerliefst mijn geld terug zien en heb geen problemen met het White Light pakket terug te sturen naar het bedrijf i.v.m bewijs materiaal, dat heb ik bij mijn eerste pakket ook aangeboden maar dat was volgens het bedrijf niet nodig. Dat mijn lampje gemaakt zal worden vind ik geen fijn idee aangezien mijn eerste pakket ook vies was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tanden-bleken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tanden-bleken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen