Klacht Tandenborstel.com: Geen goede service/coulance maar de klant. PRODUCT IS 1,5 jaar oud

Noord Holland

Eind oktober 2016 hebben wij 2 tandenborstels besteld van het merk Phillips Sonicare Flexcare+ HX6973/35 - Elektrische tandenborstel 2 stuks. Via bol.com en de leverancier was tandenborstel.com. Nog geen 2 jaar later is een van de 2 tandenborstels defect. Deze opgestuurd naar Phillips en uiteindelijk na lang wachten is er een nieuwe tandenborstel geleverd. Nu 1,5 jaar later is precies dezelfde tandenborstel of althans diegene die vervangen en nieuw geleverd zou zijn weer defect (het apparaat gaat niet meer aan, laad niet op etc). Terwijl het andere apparaat het nog steeds doet. Na een mail naar tandenborstel.com werd ik doorverwezen naar Phillips, echter, geeft Phillips aan dat zij hier nu niks mee kunnen omdat ik nooit van tandenborstel.com een nieuw bewijs van levering heb gekregen (in oktober 2018) van de nieuwe tandenborstel. Ik heb meermaals in oktober 2018 contact gehad (Zowel telefonisch als in mail) voorafgaand aan het opsturen van het product naar Phillips met tandenborstel.com om O.a. Navraag te doen of mijn garantie vanaf 2018 op deze nieuwe borstel weer loopt van 2 jaar. Hier kreeg ik als antwoord ja op. Nu, 1,5 jaar na datum wil ik deze garantie uiteraard verhalen op die van 2018 zodat wij ons product bij Phillips kunnen inleveren en kunnen omruilen. Het product is slechts 1,5 jaar oud en nu al defect. Ik krijg mailtjes terug dat tandenborstel.com niks voor mij kan betekenen en zij verwijzen mij dan weer naar Phillips. Echter, mijns inziens zou de leverancier of terwijl de organisatie hierin moeten bemiddelen en zouden zij hierin hun verantwoordelijk moeten nemen. Een product van nog geen 2 jaar oud zou niet nu al stuk mogen gaan. Daarin vroeg ik dan ook netjes om hulp en een coulance naar de klant zoals het hoort lijkt mij? Ik kreeg als opmerking dat als ik een nieuw product bij tandenborstel.com zou bestellen ik een gratis tube tandpasta zou kunnen krijgen..... mijn broek zakt af, ik voel mij niet serieus genomen en ik vind de service uitermate slecht. Ik wil dan ook dat er een oplossing komt.

Ik betreur het ten zeerste dat het zoveel moeite kost om mijn defecte product om te ruilen. Dit is naar mijns inziens ook een vorm van coulance vanuit de leverancier. Daarnaast zijn er volgens mij ook andere opties om een nieuw product retour te krijgen, vanuit tandenborstel.com als organisatie. Ik wil een nieuw product ontvangen zoals het hoort. Het product is van eind 2018 en dus nog geen 2 jaar oud. Ik heb destijds mail en telefonisch contact gehad over de garantie die er zou zijn nadat het nieuwe product geleverd zou zijn. Echter wordt hier nu geen gehoor aan gegeven en alleen een bon vanuit 2016 (de eerste bestelling is aanwezig).

Wij vinden dat Tandenborstel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tandenborstel.com?