Klacht Tandenknarsbitje.nl: Bitje besteld en betaald maar nooit ontvangen, op mails wordt niet meer gereageerd!

Klachtnummer
# 162457
Gebruiker
Chillyvanilly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 11.12.2015 heb ik een bitje besteld en betaald, dit is nooit bij mij aangekomen! Ik heb probeert contact op te nemen, eens heb ik een antwoord ontvangen:

Het betreft een bestelling van onze Duitse dochter site.

Ik heb het nagevraagd bij onze betalingsprovider en het blijkt dat er na de betaling niet op de knop verder is geklikt waardoor de betaalstatus van de order niet gewijzigd is naar "betaald". Ik zal ons magazijn in Duitsland vandaag de opdracht geven de order alsnog vandaag te verzenden.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Maar hiervan is niets gebeurd. Sindsdien heb ik drie verdere mailtjes verstuurt maar nooit iets terug gekregen. Hoe is zo iets mogelijk? Ik wil alleen mijn geld terug! Ik ben heel erg teleur gesteld!

De oplossing

Ik wil alstublieft mijn geld terug!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tandenknarsbitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tandenknarsbitje.nl?