Klacht Tandenknarsbitje.nl: Op 5 januari een bestelling geplaats en betaald. NIETS ONTVAGEN

Klachtnummer
# 91586
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 januari een bestelling geplaats en betaald. Geen bevestiging gekregen. Er wordt niet op mijn mail gereageerd en telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tandenknarsbitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tandenknarsbitje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen