Klacht Tandheelkundepraktijk stadhouderskade: Klacht foutieve rekening (meer dan 70 Euro voor handelingen die niet of zonder toestemming zijn uitgevoerd)

Eveline van Beek

Op 11-5-2012. had ik een afspraak voor een standaard tandartsencontrole en een afspraak bij de mondhygieniste. Nu heb ik een factuur ontvangen waar ik 3problemen identificeer.

In totaal is Euro 72,80 gefactureerd voor acties die niet of zonder toestemming zijn zijn uitgevoerd. Deze kosten wil ik terug krijgen.

1. Bij de periodieke controle is ook een consult voor evaluatie van preventie opgeschreven (Euro 19,65). Daar heb ik niet om gevraagd en het is wat mij betreft ook niet gebeurd. De tandarts is 4 minuten in de kamer geweest. Als we uitgaan van marktconforme uurtarieven is het onmogelijk dat consult en controle beide zijn uitgevoerd.
2. Uitgebreide reiniging in rekening gebracht terwijl ik gewoon een standaard heb geboekt (kostenverschil Euro 30).
3. Fluorbehandeling (Euro 23,15) is ongevraagd uitgevoerd zonder te melden dat dit extra kost. Er is mij ook geen keuze geboden om het niet te doen.

Wij vinden dat Tandheelkundepraktijk stadhouderskade hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tandheelkundepraktijk stadhouderskade?