Opgelost door Tandzorg Groep: onjuiste declaratie

Gioia

Ongeveer 3 weken terug een vulling laten vervangen ivm het feit dat ie was afgebroken.
Na enige tijd voelde ik nog een oneffenheid, afkomstig van diezelfde vulling.
Terug naar de tandarts, heeft zij het netjes even kort afgeboord( vlakker gemaakt).
Wat schetst mijn boosheid en verbazing? Of ik maar even wil betalen, voor code C13, zijnde een probleem gericht consult. Ik vind dit een onterechte declaratie, aangezien
ik vind , dat een tandarts netjes werk moet afleveren en dat dit dus een gevolg is van de behandeling van de vulling. Dit hoort in mijn optiek gewoon bij de service, dat een tand netjes en glad wordt afgeleverd. Ik ben dan ook niet voornemens deze eigen bijdrage in dit consult te betalen. Dit is niet correct !

ik wil dat de declaratie wordt geannulleerd en ik zal ook mijn zorgverzekeraar hiervan op de hoogte stellen en desgewenst de Geschillen commissie Consumentenzaken, want ik ben hier niet van gediend.

Tandzorg Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gioia
    Eindelijk na 1,5 weken kreeg ik gehoor via Mondzorg. Een vriendelijke dame heeft mij geholpen de klacht op te lossen. Ik heb haar ook om bemiddeling gevraagd met de tandarts zelf. Dit heeft ertoe geleid dat ik nu kostenloos ( althans geen eigen bijdrage) hoef te geven bij het nakijken van de vulling. Dit valt ( zoals ik stelde en waarin men mij in het gelijk stelde) een garantie op een handeling.

Ook een klacht indienen over Tandzorg Groep?