Opgelost door Tandzorg Groep: Toezegging dat ik factuur voorlopig niet hoef te betalen en toch incassokosten

Rinze

Na een bezoek bij de kaakchirurg heb ik de factuur doorgestuurd naar mijn verzkeraar.
van Agis kreeg ik het bericht dat de factuur niet correct was, er ontbraken gegevens. Dit heb ik bij de tandarts aangekaart, welke mij vertelde dat er meer mensen met dezelfde problemen waren en ze in overleg waren met Agis. Tot de zaken met Agis waren opgelost hoefde ik de factuur niet te betalen en ik zou bericht krijgen over de voortgang van de zaken.
Toch kreeg ik een herinnering van uwnota.nl, dus ik neem weer contact op met de tandarts en leg de stand van zaken uit. er wordt excuses aangeboden en gezegd dat er alsnog conctact wordt opgenomen met uwnota om de factuur stop te zetten.
Uiteindelijk krijg ik wel gewoon een incassobericht van CMIB dat ik de factuukosten + incassokosten moet betalen.
Ik heb hierover momenteel een mail conversatie en wil morgen ook even bij de tandarts langs.
Maar ik ben wel benieuwd naar eventueel de ondernemen stappen om het juridisch goed op te zetten.

Ik wil graag dat de tandarts een met het notabedrijf overeenkomt dat de vorige factuur wordt geannuleerd en ik een nieuwe factuur krijg zodat ik het reguliere factuurbedrag kan betalen. Dus exclusief de onterechte incassokosten.
Ik zal vervolgens zelf contact opnemen met de verzekering om te kijken wat ze van mijn factuurkosten vergoeden.

Tandzorg Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Rinze
    De klacht is intern besproken en ik hoefde uiteindelijk de incassokosten niet te betalen.

Ook een klacht indienen over Tandzorg Groep?