Opgelost door Tandzorg Groep: Toezegging dat ik factuur voorlopig niet hoef te betalen en toch incassokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80602
Gebruiker
Rinze
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een bezoek bij de kaakchirurg heb ik de factuur doorgestuurd naar mijn verzkeraar.
van Agis kreeg ik het bericht dat de factuur niet correct was, er ontbraken gegevens. Dit heb ik bij de tandarts aangekaart, welke mij vertelde dat er meer mensen met dezelfde problemen waren en ze in overleg waren met Agis. Tot de zaken met Agis waren opgelost hoefde ik de factuur niet te betalen en ik zou bericht krijgen over de voortgang van de zaken.
Toch kreeg ik een herinnering van uwnota.nl, dus ik neem weer contact op met de tandarts en leg de stand van zaken uit. er wordt excuses aangeboden en gezegd dat er alsnog conctact wordt opgenomen met uwnota om de factuur stop te zetten.
Uiteindelijk krijg ik wel gewoon een incassobericht van CMIB dat ik de factuukosten + incassokosten moet betalen.
Ik heb hierover momenteel een mail conversatie en wil morgen ook even bij de tandarts langs.
Maar ik ben wel benieuwd naar eventueel de ondernemen stappen om het juridisch goed op te zetten.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de tandarts een met het notabedrijf overeenkomt dat de vorige factuur wordt geannuleerd en ik een nieuwe factuur krijg zodat ik het reguliere factuurbedrag kan betalen. Dus exclusief de onterechte incassokosten.
Ik zal vervolgens zelf contact opnemen met de verzekering om te kijken wat ze van mijn factuurkosten vergoeden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tandzorg Groep is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rinze
    Datum
    De klacht is intern besproken en ik hoefde uiteindelijk de incassokosten niet te betalen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tandzorg Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen