Opgelost door Tandzorg Steenwijk: Geen kopienota ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106849
Gebruiker
Mevr. Pit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is toegezegd een kopie van de nota toe te zenden voor het plaatsen van een draadje.
Omdat wij vlot zicht willen hebben op de kosten, de eerste offerte was nl. 120 euro, de tweede offerte voor hetzelfde draadje 200 euro.
Inmiddels een aantal keer contact opgenomen met de receptioniste, maar nu na weken nog steeds geen kopie van de nota ontvangen. De nota zou nog niet verzonden zijn???

De oplossing

Graag een kopie van de, ( inmiddels bij de verzekering ingediende ?) nota naar ons toe versturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Tandzorg Steenwijk
    Datum
    U kunt geen kopie krijgen zolang het origineel nog niet eens via Fa-med gedeclareerd is. Dat is u reeds verteld en de status van desbetreffende behandeling / declaratie is nog niet veranderd, anders had u wel een kopie van ons ontvangen.
  2. Auteur
    Mevr. Pit
    Datum
    Fijn, eindelijk de nota ontvangen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mevr. Pit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tandzorg Steenwijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen