Klacht Tandzorg Steenwijk: Ik wil de factuur gecorrigeerd krijgen zodat ik normaal kan betalen voor de behandeling

sad Niet opgelost
Ed010

Ik ben met de vraag voor een kies trekken bij deze tandarts geweest, ik liep al met een ontsteking.
De tandarts heeft gezegd de tand te kunnen redden en heeft tegen mijn vraag en inzicht toch mijn tand gevuld dit net voor het weekend. Binnen 2 uur na behandeling begon de hoofdpijn en het kloppen al.
Ik werd pas maandag middag bij hem getrokken en bij overmaat van ramp schiet hij uit met de tang tegen een bovenkies en ik hoor een knars, deze kies brak 2/3 dagen later uit mijn gebit.
De dag na het trekken stond een behandeling bij de mondhygiënist gepland die ik direct had afgezegd na het trekken want met open gat na het trekken is zo,n behandeling niet fijn.
Achteraf heb ik een rekening gekregen voor Niet opdagen op de afspraak en zijn er 3 vlaksvullingen gefactureerd ipv nood vulling.
De rekeningen worden via Famed gestuurd en zij willen deze niet aanpassen, de tandarts geeft niet thuis en ik krijg nu deurwaarders aan de deur.

Niet meer liegen aan de telefoon en gewoon de factuur corrigeren
Geen oplossing, wederom wordt er gelogen. Ik heb vorige maand nog contact gehad met jullie praktijk en er zou een rekening van niet nakomen afspraak gecrediteerd zijn, ik heb vd week de nota met 40Euro extra kosten betaald aan de deurwaarder, terwijl deze gecrediteerd zou zijn. Inderdaad duurt 7 jaar erg lang om een rekening te corrigeren. En als jullie niet meer met Famed werken waarom voert Famed dan nog incasso,s uit namens jullie? Dreigen met stappen nemen kan alleen in mijn voordeel zijn aangezien jullie creatief zijn met jullie facturen .

Tandzorg Steenwijk
    Geachte heer,
    Het is nogal ongelooflijk dat u het pas zo'n 7 jaar na de behandeling nodig vindt om dit soort rare beschuldigingen en verwensingen over ons te uiten. De tandarts die u destijds behandelde is zelfs al lang en breed met pensioen.
    Los daarvan, kloppen uw beschuldigingen absoluut niet, u bent professioneel en naar de regelen der kunst behandeld.

Uit ons archief kunnen we opmaken dat u er destijds zelf voor koos om zonder betaling van enige nota naar het buitenland te "verdwijnen" (in uw woorden konden we zo fluiten naar onze centen), u gaf dus 7 jaar niet thuis en nu vindt u het vreemd dat de gerechtsdeurwaarder van Famed u alsnog gevonden heeft? De facturen zijn al jaren eigendom van Famed die de praktijk daarvoor destijds al betaald heeft. Al langere tijd hebben wij ook niets meer te maken met Famed.

Daarbij was er ook nog een geschiedenis van openlijke bedreigingen van uw hand, gericht tegen ons personeel. Wij stellen dan ook voor dat u bovengenoemde smadelijke en lasterlijke beschuldigingen zo spoedig mogelijk geheel verwijderd, anders zullen wij ons genoodzaakt zien om hier stappen tegen te ondernemen.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.
    Tandzorg Steenwijk

Ook een klacht indienen over Tandzorg Steenwijk?