Klacht Tandzorg Steenwijk: Te veel gedeclareerde preventieve voorlichting

Mevr. Pit

4 x 5 minuten preventieve voorlichting is bij 2 behandelingen gedeclareerd ( totaal € 100,48) terwijl deze 2 x 20 minuten!! voorlichting niet gegeven is. Wel herhaaldijk advies om geen cola te drinken, ook nadat wij aangegeven hebben dit niet eens te doen. Receptioniste houdt ons bij de klachten afhandeling aan het lijntje, wij krijgen steeds geen antwoord waardoor wij te laat met betalen zijn en er incassokosten over de rekening heen zijn gekomen.

6 x preventieve voorlichtingskosten retour en de incassokosten retour.
Totaal 140,48 euro

Tandzorg Steenwijk
    U heeft reeds een uitgebreid antwoord op uw klacht ontvangen; wij kunnen vanwege zorg inhoudelijke informatie niet op een openbaar forum hierover in discussie gaan, maar we hebben u reeds aangegeven dat uw klacht / opstelling niet klopt.
    U kunt een klacht voorleggen aan de klachtencommissie van onze beroepsgroep, de ANT maar dit is hier niet het geschikte medium voor.
    Mevr. Pit
    Wij hebben geen uitgebreid antwoord ontvangen.
    Tandzorg Steenwijk
    Wij raden u aan de uitgebreide e-mail van 19-3-2015 9:39:44 nog even na te lezen. Als dit onvoldoende uitleg is, kunt u zich met uw grieven tot onze klachtencommissie bij de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) wenden.Met vriendelijke groet,
    Tandzorg Steenwijk.
    Mevr. Pit
    Helaas heb ik deze mail niet ontvangen. Ook niet in mijn reclamebox of spambox.

Ook een klacht indienen over Tandzorg Steenwijk?