Klacht Tangomail: Bevestigen niet mogelijk omdat het spam is volgens provider

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 421873
Gebruiker
Netty
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb geld overgemaakt naar een adres voor schoenen, was nederlandse website op facebook. Krijg nu bericht dat ik hun bericht moet beantwoorden om mijn pakje te ontvangen. Kan bericht niet bevestigen omdat het aangemerkt is als spam. Wat moet ik nu doen om het artikel of mijn schoenen te krijgen? Is dit emailadres bekend? Is het misschien verzonden via Ali expres? Ik vind het nu heel verdacht . Ik koos voor nederlandse aanbieder omdat ik liever niet iets in het buitenland bestel. Graag hulp.

Gewenste oplossing

Mij op een andere manier bereiken zodat ik of mijn schoenen krijg of mij n geld terug.
Geboden oplossing
Tangomail heeft op geen enkele andere manier mij proberen te bereiken, daar de mail door mijn provider als Spam is aangemerkt ben ik bang dat ze gelijk in hebben en dat ik naar mijn geld en/of product kan fluiten. Weet U of tangomail überhaupt bestaat? Dit zou een reactie zijn(?) op mijnbestelling bij lekkerlageprijsjes via facebook. Ook hier begin ik aan te twijfelen. Weet U raad?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tangomail hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tangomail?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen