Klacht TAP: Declaratie onkosten na cancel vlucht lukt niet

JNM Hooijman

Zaterdagmorgen 3/3/18 was onze vlucht vanuit Madeira naar Amsterdam (via Lissabon) gecanceld door harde wind. Na de hele dag wachten krijgen we te horen dat er pas maandagmorgen om 0:50 uur een volgende vlucht (via Porto) naar huis was. Ons werd aangeraden zelf een hotel te boeken. Alle kosten konden later bij TAP verhaald worden. De volgende dag nog terug gegaan naar het vliegveld om te kijken of er geen eerdere vlucht naar huis was. Helaas was dit niet mogelijk. De vlucht naar Porto was helaas ruim een half uur vertraagd. Wij kwamen hier om 3:00 uur 's nachts aan. Er zou bij de ground support iemand aanwezig zijn die voor die nacht nog een slaapplaats voor ons zou regelen. We (gezin met twee kinderen) waren intussen erg moe. Helaas was de ground support gesloten. Na 1,5 uur wachten ging de TAP balie open. Hier vroegen wij hulp, maar zij konden alleen maar een bon voor eten geven a 6 euro (terwijl een broodje al 6,75 euro kostte). Toen maar op de luchthaven gewacht. In totaal 8 uur in de kou en de herrie. Eenmaal thuis geprobeerd om alle kosten (363 euro) terug te vragen. Het klachtenformulier geeft constant een error, telefonisch is TAP niet bereikbaar. Ik heb het na ruim 1,5 uur opgehangen. Naast een verschrikkelijke terugvlucht met 48 uur vertraging nu zeer gefrustreerd dat ik de gemaakte kosten niet terug kan vragen. Wat een waardeloze vliegmaatschappij met slechte bereikbaarheid en service!

Graag contact zodat wij de genoemde kosten kunnen geclareren.

Wij vinden dat TAP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TAP?