Klacht TAP: omboeken vliegticket onmogelijk ivm staking piloten

BardW

Wij delen de mening niet maar volgens TAP Portugal waren wij te laat met inchecken. Wij moesten ons ticket om laten boeken. Hierdoor zouden wij ook onze aansluiting in Lissabon missen. Bij de servicebalie bleek het de komende dagen niet mogelijk de tickets tegen bijbetaling om te boeken. De piloten van TAP Portugal hadden een staking aangekondigd van 1 t/m 10 mei en alle vluchten waren vol of vielen uit. Daar stonden we dan op 30 april met 2 huilende kinderen en moesten onze vakantie annuleren. Contact opgenomen met Cheap Tickets waar we onze tickets hadden gekocht in januari. Ook zij konden niets voor ons betekenen. We hebben een klacht ingediend bij TAP Portugal maar nog geen reactie gekregen. Deze ervaring heeft ons financieel flink geraakt maar vooral emotioneel. De wijze waarop TAP met zijn klanten omgaat stoort ons. We hebben netjes onze tickets betaald en omdat de ticketautomaat een foutmelding gaf bij ons reserveringsnummer en de servicebalie onbemand was ging het fout.

Wij willen ons geld van de tickets terug

Wij vinden dat TAP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TAP?