Klacht TAP: Onbereikbaar

Jeroen

Ik heb onlangs 2 tickets naar Senegal geboekt via TAP airways. Ik heb netjes de ontvangstbevestiging gekregen. Nu wil ik weten of ik wel een anuleringsverzekering heb afgesloten, maar ik kan hier totaal geen info van vinden. Alleen online, maar dat is om af te sluiten. Dus bel ik met het 0900nr. Daar krijg ik na 20 minuten wachten een zeer gebrekig engels sprekend persoon aan de lijn die mij 10 minuten aan de lijn houdt en mij vervolgens een 020 nr in Amsterdam geeft ,want hij snapt het niet. Dan bel ik het 020nr, maar dit nr bestaat niet. Wel vind ik een 020nr te evert ten beek straat schiphol. Dit bel ik en dit blijkt Nederlands te zijn. Je hebt 2 keuzes costumer PR of Administratie. Dus probeer ik administratie. Niet bereikbaar. Dus probeer ik PR afdeling en leg de situatie uit. Zij verbinden mij door met, JAWEL, het 0900 nummer. Om vervolgens onbereikbaar te zijn. Ik heb nu al 30 keer gebeld met het 020 nr, maar ze blijven onbereikbaar.
En daar koop je dan voor ruim 1000 euro iets

Dat men contact opneemt en de gevraagde informatie geeft.

Wij vinden dat TAP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jeroen
    De terugweg was een RAMP. Inchecken deed men 1 uur later, zonder enig uitleg. Gevolg was dat we onze transfer miste en dus van Dakar naar Lissabon, naar Madrid, naar Amsterdam vlogen. Vertraging van 7,5 uur. Informatie hebben we nooit gehad, uitleg ook niet. En excuses al helemaal niet. Klachtenbrief ingestuurd, maar we zijn nu 1 maand verder en nog niets gehoord. Vliegend personeel weigerde uitleg te geven, kapitein deed alsof zijn neus bloedde. wat een slecht bedrijf is TAP fly

Jeroen

Ook een klacht indienen over TAP?