Klacht TAP: TAP reageert niet op ingediende klachten.

Sander66

Ik had speciaal 2 duurdere tickets naar Brazilie gekocht zodat wij vooraf stoelen konden reserveren zodat we voorin het vliegtuig en samen konden zitten. Bij het afgeven van de koffer werd verteld dat het een ander type vliegtuig was en dat we apart zaten en ook achterin. Ik heb tweemaal via de TAP website een klacht ingediend. Op 3 maart reageerden ze met: Uw klacht is doorgestuurd naar de verantwoordelijke regio die binnenkort contact met u opneemt. Daarna heb ik niets meer vernomen. En op de tweede klacht reageerden ze in april zo: We hebben uw contact met succes ontvangen. Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen bereiken. Dit is toch ongelofelijk van TAP, hoezo kunnen ze mij niet bereiken: Ze hebben mijn naam, woonadres, telefoonnummer en email-adres

Als minimaal het verschil aan prijs van een ticket met en een ticket zonder stoelreservering wordt terugbetaald.

Wij vinden dat TAP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TAP?