Opgelost door Tapijt24: 2 tapijten besteld en niets ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 445519
Gebruiker
J
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder heeft twee tapijten besteld, maar niks mogen ontvangen. Geen IDeal betaling mogelijk en geld moest naar een Duitse rekening worden overgemaakt. Telefoonnummer buiten gebruik. Bestel hier niet!!

De oplossing

Contact opnemen en de tapijten toesturen

2 reacties

  1. Auteur
    Tapijt24
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben uw betaling op 14.05.2020n ontvangen en het pakket direct daarna verstuurd.

    Uw pakketnummer is 49504606928 en wordt de komende dagen bij u afgeleverd.

    Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en wens u een prettige dag.
  2. Auteur
    J
    Datum
    Bedankt voor jullie spoedige reactie. Ik heb van mijn moeder begrepen dat de kleden zijn ontvangen. Mijn oprechte excuses voor mijn te vroeg getrokken conclusie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik was te snel in mijn oordeel, de tapijten zijn alsnog gewoon netjes binnengekomen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tapijt24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen