Klacht Tapijt24: Bestelling, betaald, geen reactie ook niet op herhaaldelijke mail, geen kleed ontvangen.

Klachtnummer
# 476870
Gebruiker
Nicci
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 vloerkleden besteld en betaald. Geen bericht meer ontvangen en bij inloggen is status niet in behandeling. 3 mailtjes gestuurd, geen reactie.
Waardeloos, verjaardagskado voor 2 meisjes van opa en oma. Geld weg en geen kado.

De oplossing

Ik wil een bevestiging wanneer de vloerkleden komen. En anders het geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Tapijt24
    Datum
    Geachte klant,

    Hartelijk bedankt voor uw verzoek.

    Hierbij bevestigen wij uw betaling te hebben ontvangen en dat uw bestelling wordt gereed gemaakt voor verzending.

    Het trackingsnummer voor uw bestelling bij GLS is: 495080219531

    Zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan een bevestiging en informatie om het pakket te kunnen traceren. Heeft u deze mail niet ontvangen, controleer dan ook even uw SPAM ordner.

    Het pakket zal u zo snel mogelijk worden bezorgd.

    Wij wensen u nog een prettige dag.

Ook een klacht indienen over Tapijt24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen