Opgelost door Tapijt24: Geen betaalbevestiging ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456941
Gebruiker
SW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kleed besteld en betaald op basis van vooraf betalen. Geen betaalbevestiging ontvangen en geen verzendbewijs!

De oplossing

Een betaalbevestiging sturen en het kleed zsm verzenden zodat het alsnog deze week binnen is.

3 reacties

  1. Auteur
    Tapijt24
    Datum
    Beste mevrouw Wouters,

    hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Uw betaling is goed ontvangen en uw pakket wordt al gereedt gemaakt voor verzending. Met het pakketnummer 495080984736 kunt u uw zending op de site van GLS volgen.

    Vriendelijke groet
    Tapijt24
  2. Auteur
    SW
    Datum
    Oké, bedankt voor je reactie. De track en trace van GLS geeft nu nog aan dat er op dat nummer geen pakket is gevonden, maar dan zal dat nog wel verwerkt worden en zal de track en trace vanavond wel zichtbaar zijn verwacht ik, zodat ik het pakket deze week nog ontvang.
  3. Auteur
    Tapijt24
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Wouters,

    Indien u geen trackingsnummer vindt , neemt u contact met ons op.

    met vriendelijke groet,

    Will Spronck

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kleed heel snel ontvangen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tapijt24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen