Opgelost door Tapijt24: Kleed niet geleverd wel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 455071
Gebruiker
Mandy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kleed besteld. En betaald zoals aangegeven door bedrijf.
De levering werd maar niet verzonden dus per mail contact opgenomen. Zij hadden mijn betaalgegevens nodig. Dit gegeven en toen kreeg ik mail dat er een fout bij IT zat en zij de verkeerde bank gegevens hebben aangegeven voor de betaling.
Toevallig het rekeningnr waarnaar ik dus heb overgemaakt. Dus nu geen kleed en geen geld.

De oplossing

Ik wil of het kleed of het bedrag terug dat ik heb betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Tapijt24
    Datum
    Beste mevrouw Howig,

    hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Inmiddels heb ik weer nieuwe informatie gekregen. Indien u uw betaling naar het IBAN nummer met DE95 in het begin en 00 aan het einde hebt overgemaakt is dit niet incorrect maar een oude rekening van ons.

    Zou u me aub een betaalbewijs kunnen sturen? Met behulp van uw betaalbewijs zal ik de boekhouding uw betaling opnieuw laten controleren. Ik hoop zo snel mogelijk een reactie te ontvangen zodat uw pakket deze of volgende week verstuurd kan worden. U zult in iedere geval een bevestingsmail ontvangen wanneer het pakket verstuurd is.

    Vriendelijke groet
    Tapijt24
  2. Auteur
    Mandy
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb zojuist het betalingsbewijs naar jullie gemaild.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mandy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft mijn betaling toch gevonden en mijn bestelling verstuurd. Ik heb het kleed ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tapijt24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen