Opgelost door Tapijt24: Kleed niet geleverd wel betaald

Mandy

Ik heb een kleed besteld. En betaald zoals aangegeven door bedrijf.
De levering werd maar niet verzonden dus per mail contact opgenomen. Zij hadden mijn betaalgegevens nodig. Dit gegeven en toen kreeg ik mail dat er een fout bij IT zat en zij de verkeerde bank gegevens hebben aangegeven voor de betaling.
Toevallig het rekeningnr waarnaar ik dus heb overgemaakt. Dus nu geen kleed en geen geld.

Ik wil of het kleed of het bedrag terug dat ik heb betaald.

Tapijt24
    Beste mevrouw Howig,

hartelijk bedankt voor uw bericht.

Inmiddels heb ik weer nieuwe informatie gekregen. Indien u uw betaling naar het IBAN nummer met DE95 in het begin en 00 aan het einde hebt overgemaakt is dit niet incorrect maar een oude rekening van ons.

Zou u me aub een betaalbewijs kunnen sturen? Met behulp van uw betaalbewijs zal ik de boekhouding uw betaling opnieuw laten controleren. Ik hoop zo snel mogelijk een reactie te ontvangen zodat uw pakket deze of volgende week verstuurd kan worden. U zult in iedere geval een bevestingsmail ontvangen wanneer het pakket verstuurd is.

Vriendelijke groet
    Tapijt24
    Mandy
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb zojuist het betalingsbewijs naar jullie gemaild.

Mandy
Het bedrijf heeft mijn betaling toch gevonden en mijn bestelling verstuurd. Ik heb het kleed ontvangen.

Ook een klacht indienen over Tapijt24?