Opgelost door Tapijt24: Na betaling tapijt niet ontvangen maar wel een betalingsherinnering?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 519419
Gebruiker
tapijt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 Febr. een tapijt besteld en meteen betaald via overschrijving via de bank. Een week later krijg ik notabene een betalingsherinnering via mail van hun.
Pdf meegestuurd dat ik daadwerkelijk betaald heb, schandalig dat ze mij een herinnering sturen terwijl ik meteen na de bestelling al betaald heb en het tapijt al verwacht had.
Eerder al twee emails gestuurd over het hoe en wanneer het tapijt verstuurd zou worden maar hierop geen enkele reactie ontvangen wat ik erg respectloos vindt.
Klantenservice niet bereikbaar via telefoon dan krijg je een bandje te horen.

De oplossing

Dat het tapijt alsnog binnen enkele dagen geleverd gaat worden of anders het geld terug gestort op mijn rekening!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tapijt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tapijt alsnog ontvangen en zeer goed verpakt. Helaas vallen de kleuren vies tegen t.o.v de foto op hun website. De mooie grijze kleuren op de website vallen nu in het niet en zien er erg vaal uit helaas. Maar het product is geleverd en ik moet het er maar mee doen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tapijt24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen