Klacht Tapijt24: Retour zenden en geen contact krijgen

Harma

Ik heb 20 april ,een tapijt ontvangen ,wat omschreven staat als hoogpolig,dit het echt niet is ,graag wou retouneren ,maar geen reactie krijg op mijn mail en tig keren heb gebeld ,enniet word opgenomen

Wil grasg mijn geld terug !!!!!

Beste klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Wij bieden volgende retourmogelijkheid aan:

Gratis afhaling door GLS op één dag en op een adres naar uw keuze. Wilt u ons alstublieft 2 data noemen, die u het beste uitkomt tussen maandag en vrijdag. De ophaling vindt plaats tussen 09:00 tot 18:00 uur. Hier hebben wij geen invloed op.

Houdt u bij de planning alstublieft rekening met de tijd die wij nodig hebben om de afhaling goed te kunnen organiseren. Deze bedraagt minimaal 48 uur.

Zodra uw retourzending is ontvangen en geverifieerd, wordt het aankoopbedrag onmiddellijk terugbetaald.

Heeft u vragen? – Neem dan gerust contact met me op.

Wij hopen u naar volle tevredenheid geholpen te hebben en zien ernaar uit u binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen.

Instructies voor het verpakken van uw retourzending :

- Gebruikt u indien mogelijk de originele verpakking of soortgelijk materiaal.

- Gaarne alle adresstickers verwijderen. Meerdere pakketten alstublieft samenbinden tot 1 pakket.

- Vergeet niet de chauffeur om een verzendbevestiging te vragen.

- Voor gedetailleerde vragen kunt u ook terecht op de site van GLS: https://www.gls-info.nl/Home/Send

Vriendelijke groet,
    Beste mevrouw Graaf,

bedankt voor de reactie.

Helaas kan ik uw bestelling niet vinden. Zou u me aub een bestelnummer kunnen sturen?

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groet
    Harma
    Hier de de factuur
    Beste mevrouw de Graaf,

hartelijk bedankt voor uw reactie.

Conform uw wens, hebben wij de kostenloze retourzending georganiseerd op 22.06.2020.

U kunt op de dag van afhaling contact opnemen met de klantendienst van GLS - Tel. Regio West : 088550-3350

Tel. Regio Oost : 088550-3800

Wenst u gedetailleerde informatie over uw afhaling, deel dit dan aan de klantendienst mee en geef uw pakketnummer door.

Gaarne verwijzen wij u naar de voorwaarden van de transporteur met betrekking tot het juist verpakken van uw retourzending.

Wij verzoeken u dit goed voor te bereiden voor een probleemloze afhaling in de tijd tussen 9 uur en 18 uur.

Heeft u vragen? - Neem dan gerust contact met ons op.

Wij hopen uw verzoek tot uw tevredenheid te hebben afgehandeld en wij zien ernaar uit u binnenkort weer als klant te verwelkomen.

Ook een klacht indienen over Tapijt24?